Men sluta knulla då för i helvete!

I Aftonbladet kan man idag läsa om det förunderliga med att endast 4160 kvinnor vaccinerat sig mot livmoderhalscancer sedan vaccinet kom ut på marknaden för ungefär ett år sedan.
http://www.aftonbladet.se/stockholm/article1220760.ab

Man tror att den låga siffran kan bero på det höga priset (1800 kr) eller den dåliga upplysningen bland ungdomar. För vaccinet är nämligen riktat till yngre människor. Eller närmare bestämt tjejer som haft max fyra sexpartners, men helst inga alls. Tillhör man den gruppen skyddar nämligen vaccinet till 70%. Hör och häpna mina vänner - 70%!
Har man däremot passerat siffran fyra, eller är äldre än 16 år, så kan man inte räkna med några underverk. Då är man kasserad, förbi. Man kan lika gärna gå och amputera livmodern med en gång. 

Personligen tror jag faktiskt inte den låga siffran beror på att vi inte tycker våra liv är värda 1800 spänn. Faktum är att jag helt enkelt knappt tror det existerar några tjejer med lägre antal sexpartners än fyra i dagens Stockholm. Det kanske låter cyniskt, men är nog inte särskilt långt ifrån sanningen. Nu för tiden, med allt jämställdhetstjaffs om att även tjejer skall ha rätt att knulla så mycket de vill, har alla, inklusive jag själv i viss mån, blivit såna jävla slampor.
Därför tror jag hoppet är ute för de flesta. Och just därför har endast de 4160 oskuldsfulla kvinnor vi har kvar i den här staden tagit vaccinet.

Skulle det dock vara så att det finns några till som fortfarande tillhör målgruppen för denna livförsäkring men ännu inte tagit den, skulle jag vilja klargöra en sak för er:
Alldeles uppenbart är det ju att sexuella aktiviteter har något samband med framkallandet av denna sjukdom. Jag har inte orkat forska kring huruvida antalet sexpartners påverkar sjukdomens uppkomst, eller om utvecklingen beror på respektive sexpartners hygien och hälsa, men en sak är däremot säkert:
Det existerar inte en enda nunna i hela världen som har, eller har haft, livmoderhalscancer.
Detta, om något, borde väl säga alla er lösaktiga småbrudar en hel del.

Så:
Vill ni på bästa sätt undvika att drabbas av denna sjukdom, som faktiskt är den näst vanligaste cancersorten hos kvinnor i Sverige, och inte tänker förlita er på ett vaccin som hjälper till ynka 70%, så har jag bara ett råd att ge er:
Sluta för i helvete att knulla runt så jävla mycket!


Kommentarer
Postat av: Blondie

Shit vilken negativ bitter människa du verkar vara.
Kanske beror det på att du bara haft sex med en enda person (dig själv?) och att det varit så dåligt att du inte har upplevt äkta åtrå och passion?
Ngt som många ggr uppkommer vid spänning vilket i sin tur uppstår i särkilt hög grad när ngt är nytt och på jakt efter att upptäckas.
Tack för att det ÄNTLIGEN inte bara är karlar som ska få njuta av detta mångfald och få utforska sin sexualitet. Vad tråkigt det hade varit att inte få uppleva alla underbara erfarenheter det ger!

2007-11-12 @ 18:47:32
Postat av: bajs

det är sorligt med folk som inte förstår ironi, anonym.

2007-11-12 @ 20:32:08
Postat av: sussana

Bra sagt och jag håller med dig fullständigt, lyssna inte på dessa billiga slampor som har lagt in dåliga kommentarer till dig. Tyckler det är bra o modigt sagt

2007-11-13 @ 00:55:36
Postat av: Moraltant

Det här var det roligaste (och bästa) jag läst idag. Tackar!

2007-11-13 @ 23:25:31
Postat av: Anonym

Jag har haft livmoderhalscancer,likaså min mormor. I min mormors fall VET jag att hon bara hade en sexpartner!!!! Läkarna sa till mig att min cancer troligtvis kunde vara ärftlig, men att det även kunde bero på sexpartners. Dessa sexpartners var inte fyra till antal förrän jag passerat 30 års strecket!! Det är en jätteotäck sjukdom och en hemsk behandling, så mina döttrar ska vaccinera sig mot den. För även om det bara skyddar till 70% så är det iallafall 70%.

2007-11-14 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback