Världens bästa mamma!

Varför min mamma är världens bästa:

*  Hon har både knullat, supit och kissat på sig i TV, och uppmärksamhet är ju någonting man aldrig kan få för mycket av.

* Hon är väldigt spontan och ombytlig, så det blir aldrig tråkigt hemma. T.ex. vill hon ena dagen bli feminist och startar ett politiskt parti, för att nästa dag springa och operera tuttarna ännu större, trots att hon veckan innan förklarat att hon aldrig mer tänker operera sig. Ibland vill hon även bli artist, men när inte det känns tillräckligt spännande satsar hon på att bli porrstjärna. Det är full fart med andra ord!

* Jag har inte bara levt med en pappa i mitt liv, utan säkert 20 stycken. Det blir många manliga förebilder, vilket är jättebra för barn. Den killen hon har för tillfället har hon dessutom gjort slut och blivit tillsammans med kanske 10 gånger. Han är verkligen jätteschysst, dessutom verkar han inte veta om att jag har en syster, så då blir det säkert fler julklappar till mig. Ja, julen om ett par år alltså. Denna jul kommer han spendera i fängelset.


* Alla män i hela Sverige, och många i andra länder, har sett henne naken och fantiserar säkert om henne ibland när de runkar. Detta gör att jag känner mig stolt över min mamma, som är så populär hos det motsatta könet. Det ger både henne och mig status tror jag.

* Trots att min syster hotade med att säga upp kontakten fortsatte mamma vika ut sig, operera sig, gå på dejt med Daniel Nyhlén och annat skoj. Detta tycker jag visar på självständighet och styrka. Min mamma går sin egen väg, och skiter i att min tjuriga syster numera inte vill ha med henne att göra.

* Det högsta målet hon har i sitt liv är att med hjälp av kirurgi skaffa sig en perfekt kropp, så att slutligen alla människor skall tycka hon är det sexigaste som finns. Hon har höga mål, och det gillar jag.

* Sist men inte minst följer hon även med mig till skolan ibland för att hjälpa.


Kort sagt: Min mamma är verkligen unik, och jag är stolt över att vara son till Världens bästa mamma!

ps. Läs mer om min mamma här:

http://www.expressen.se/Fredag/1.926823/jag-vill-ha-fyra-barn


Kommentarer
Postat av: Markc

TJA! är inte du och nemo syskon? och nemos mamma är ju inte linda rosing?

2007-11-16 @ 00:47:13
Postat av: Anonym

haha. ditt offer. du kanske inte anar en gnutta ironi eller sarkasm i nikis blogg?

2007-11-16 @ 00:51:18
Postat av: systernelly.

HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHA översta kommentaren hahahahahhaha

Postat av: Björn

Hahaha! Detta var väldigt roligt, Niki :-) Du är grym!
Men det visste jag redan.

2007-11-19 @ 15:22:08
URL: http://bloggshow.staupp.nu
Postat av: C

du är ju så otroligt naiv. kan du inte tycka att kvinnor som lever sitt egna liv är bra. nej istället ska vi klanka ner på kvinnor som lever det liv dom väljer. Linda R har alltid stått för allt hon gör/gjort och har bara lärt sig av sina misstag men om du "ska vara rolig" genom att håna henne rakt ut borde du skaffa ett bättre liv själv först.
Är du så liten och småaktig att du måste trycka ner andra för att känna dig stor?

Synd Niki, jag trodde mer om dig.

2007-12-28 @ 17:59:21
Postat av: Niki

Väl rutet, C!

2008-03-01 @ 09:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback